Brev:
Råd om autostol
23. august 2008
Alder:
3 mdr.
Råd om autostol
Hej Helen,
Jeg har læst dine svar mht hvor længe, en baby må sidde i en autostol - og vil gerne vil vide mere. Er der videnskabelige artikler, som beskriver baggrunden for anbefalingerne?
Tak iøvrigt for en spændende brevkasse
Den nye mor